عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گوارديولا: از ميلان نمي‌ترسيم
سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت: شک نکنيد که هرگز از ميلان نمي‌ترسيم. به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا تصریح کرد: تیمی که به قهرمانی می‌اندیشد نام حریفان برایش مهم نیست، ما باید از این مرحله عبور کنیم، هر قدم ویژگی‌های خودش را دارد و پیش از نام حریف، نام مرحله بعدی برای ما مهم است.

****************************************

مظلومي:به قولي که به حجازي دادم عمل کردم
من سال گذشته قولي به ناصر حجازي داده بودم که در جام حذفي قهرمان شويم و به همين دليل اين جام را به او تقديم کردم و قرار شد که جام قهرماني را بر سر مزارش ببريم.

****************************************

کاسياس: بازيکني در سطح رونالدو نديده‌ام
هيچوقت فکرش را هم نمي‌کردم او بتواند به اين زودي خوش بدرخشد و نقشي به اين پررنگي در تيم ما داشته باشد. دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید با تمجید از کریس رونالدو گفت: رونالدو بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام.

****************************************

محروميت مادام‌العمر بازيکنان‌خاطي پرسپوليس
رئيس کميته فوتسال گفت: بازيکنان تيم فوتسال پرسپوليس که در بحث تباني حضور داشته‌اند مادام‌العمر محروم خواهند شد. به نقل از فارس پس از قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال، صحبت‌های زیادی در خصوص شایعه تبانی بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر گیتی‌‌پسند صورت گرفت. رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد که تبانی برخی بازیکنان فوتسال محرز شده است.
عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال در این باره به فارس گفت: من هم صحبت‌های رویانیان را شنیده‌ام، اما برای قضاوت باید به صورت رسمی به کمیته انضباطی اعلام شود. باید اسامی بازیکنان به صورت رسمی اعلام شود تا با آنها برخورد کنیم. وظیفه ما برخورد با خاطیان است، به همین منظور کارت بازی بازیکنانی که این کار را انجام داده‌اند را باطل خواهیم کرد و به هیچ عنوان اجازه فعالیت دوباره به آنها را نخواهیم داد و مادام‌العمر محروم می‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1717
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5214
بازدید ماه : 5098
بازدید کل : 285576
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس