عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ای تیر نگاهت به دل زار کجایی
ای روی گلت شمع شب تار کجایی 
آرام و قرار دل بی تاب و شکیبم
آرام وقرار دل بیمار کجایی
گویم به که مانی که خلایق بشناسند
در مشکل من فاطمه رخسار کجایی
هر جا که تو هستی دل حسرت زده آنجاست
خود گو به من خسته گو ای یار کجایی 



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت22:01---25 اسفند 1390
سلام
باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد
پیشاپیش فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید
http://www.proxima89.blogfa.com/post-34.aspx


سیّد میلاد
ساعت5:11---25 اسفند 1390
سلام خسته نباشی
هم شما رو و هم خودمو لینک کردم بخ ما هم سر بزن


پوریا
ساعت17:07---24 اسفند 1390
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری اگر وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن نظر یادت نره ممنون

hossein
ساعت16:21---24 اسفند 1390
وبلاگ خفنی داری منو با عنوان **دنیای عکس** لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 368
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3865
بازدید ماه : 3749
بازدید کل : 284227
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس