عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

استقلال و شاهين به دنبال اولين جام
فينال جام حذفي فوتبال فردا در ورزشگاه حافظيه شيراز بين دو تيم استقلال و شاهين بوشهر برگزار مي‌شود.ساعت 15  فردا پنجشنبه سوت آغاز این دیدار به صدا در می‌آید و باید دید شاهین بوشهر اولین قهرمانی‌اش را در جام حذفی تجربه می‌کند یا استقلال اولین جامش را با مظلومی به دست می‌‌آورد.آبی‌پوشان استقلال پیش از این ۸ بار فینالیست شده بودند که در 3 فینال ناکام بودند.
پرسپولیس، سپاهان و ملوان انزلی تیم‌هایی بوده‌اند که استقلال را در فینال برده‌اند و آبی‌پوشان را از رسیدن به مقام قهرمانی باز داشته‌اند. سپاهان و ملوان در ضربات پنالتی برابر استقلال پیروز شده‌اند و پرسپولیس تنها تیمی بوده که توانسته در جریان بازی استقلال را در فینال شکست دهد.
آبی‌پوشان پایتخت فردا(پنج‌شنبه) نهمین فینال خود را تجربه می‌کنند و به مصاف شاهین بوشهر می‌روند. شاهینی که برای اولین بار فینالیست شده است.

****************************************

نظرسنجي هواداران بارسا:مسي مهمتر ازگوارديولا
هواداران بارسلونا معتقدند که نقش ليونل مسي بسيار پررنگ‌تر و مهم‌تر از پپ گوارديولا است. به نقل از اسپورت کاتالونیا، پس از مصاحبه مسی و بیان این که وی هرگز مهمتر از گواردیولا نیست، نظرسنجی بین هواداران بارسلونا صورت گرفت و طی آن مشخص شد مسی از دید هواداران رسمی این باشگاه بسیار مهمتر از گواردیولا است.
در این نظرسنجی رسمی در سه روز پیاپی بیش از ۴۰۰ هزار هوادار رسمی باشگاه بارسلونا حضور داشته و با داشتن کد مخصوص هواداری در آن شرکت کردند.
بر همین اساس ۷۳ درصد رای دهندگان معتقدند که لیونل مسی بیش از گواردیولا در موفقیت‌های بارسلونا سهم داشته‌ است و در این میان بسیاری با ارسال نمابر و پیامک به روابط عمومی طرح این‌گونه سوالات را تضعیف کننده و بیهوده توصیف کرده‌اند.

****************************************

احتمال غيبت کرار مقابل استقلال
جاسم کرار مهاجم عراقي تيم شاهين بوشهر براي ديدار جام حذفي مقابل استقلال شرايط مبهمي دارد و شايد اين بازي مهم را از دست بدهد. کرار در آخرين بازي شاهين در ليگ برتر که مقابل صنعت نفت برگزار شد دقايقي براي تيمش بازي کرد ولي مصدوم شد. خبرآنلاین نوشته که آسيب‌ديدگي اين بازيکن از ناحيه کشاله است و کرار فعلا نتوانسته با بوشهري‌ها تمرين کند.مهاجم شاهين بوشهر امروز به تهران مي‌آيد تا ام آر آي بگيرد و جواب عکس همه چيز را مشخص خواهد کرد. او نگران از دست دادن اين بازي است و حالا بايد ديد که مي‌تواند در فينال بازي کند يا خير.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1045
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4542
بازدید ماه : 4426
بازدید کل : 284904
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس