عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دوست نباشد به حقیقت که او
دوست فراموش کند در بلا
خستگی اندر طلبت راحتست
درد کشیدن به امید دوا ..

.

.

.

خدایافرصت رهایی از یک عشق سوزان را بگیر از من
تو احساس شکست نا امیدان را بگیر ازمن
اگر درد است عشق پاک او امکان درمان را بگیر از من
اگر باید که بی او سر کنم جان را بگیر ازمن 

.

.

*تنهایی خودش تنهاست؛ پس بفکر کسی باش که بی تو تنهاست.

بی تو خیلی تنهام*

.

.

.

 اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار .... طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد

.

.

.

زندگی یک تهاجـم سرد است وبگویم عجیب نامرد است

گر چه در کوچه های تردیدم زیر غم ها فسیــــل گردیدم

.

.

.

دنیا و دین و صبر و عقل از من برفت اندر غمش
جایی که سلطان خیمه زد غوغا نماند عام را ..

.

.

.

شب شکن صد آینه
باشب من چه می کنی؟؟؟

.

.

.

در کعبه کوی تو هر آن کس که بیاید
از قبله ابروی تو در عین نماز است
ای مجلسیان سوز دل حافظ مسکین
از شمع بپرسید که در سوز و گداز است ..

.

.

.

تورا خبر زدل بیقرار باید ونیست

غم تو هست ولی غم گسار باید ونیست

.

.

.

تا که ننشیند به دامانت غبار از خاک ما .... روی گیتی را ز آب دیده تر خواهیم کرد

ملک الشعرای بهار

.

.

.

برای تو,برای چشم هایت! برای من,برای دردهایم! برای ما, برای این همه تنهایی!
ای کاش خدا کاری کند

.

.

.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست
گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست ..

حافظ

.

.

.

عقل میگفت که دل مسکن و ماوای من است
عشق خندید که یا جای تو یا جای من است

.

.

.

تمام مهربانان را به خود نامهربان کردم .... به امیدی که سازم مهربان نامهربانی را

هاتف اصفهانی

.

.

.

دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم
از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

.

.

.

آن که جز کعبه مقامش نبد از یاد لبت
بر در میکده دیدم که مقیم افتادست ..


حافظ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4311
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7808
بازدید ماه : 7692
بازدید کل : 288170
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس