عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

جلسه کفاشيان با نمايندگان مجلس
رئيس فدراسيون فوتبال صبح امروز به مجلس رفت تا درباره راه‌هاي جلوگيري از تعليق فوتبال با نمايندگان گفتگو کند. نتيجه اين جلسه تنظيم طرح يک فوريتي بود که اساسنامه فدراسيون فوتبال را از ساير فدراسيون ها مستثني مي‌کند. اين طرح فردا در مجلس ارائه خواهد شد.

 *****************************************

دروازه بان الوصل 17 جلسه محروم شد
ماجد ناصر دروازه بان تيم فوتبال الوصل امارات به دليل پشت گردني زدن به سرمربي الاهلي، 17 مسابقه محروم شد.  به گزارش منابع خبری،'کیکه سانچز' سرمربی الاهلی بعد از پیروزی مقابل الوصل در نیمه نهایی جام حذفی امارات در حال شادمانی به همراه بازیکنانش بود که از ماجد ناصر پشت گردنی خورد.
ناصر به دلیل این اتفاق علاوه بر 17 جلسه محرومیت، باید مبلغ 6200 یورو را هم به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند. 
گمان می رود ناصر از شیوه بازی الاهلی در این بازی ناراحت بوده است. چیزی که 'دیه گو مارادونا' سرمربی الوصل نیز بعد از مسابقه از آن گله کرد. 
با وجود این بسیاری رفتار ناصر را محکوم کرده اند و باشگاه الوصل نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کرده است.

 *****************************************

توقف پرسپوليس برابر مس در آزادي
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس کرمان در هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد. در آخرین دیدار از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و مس کرمان در ورزشگاه آزادی در حضور 4 هزار و 100 تماشاگر (طبق اعلام بلندگو ورزشگاه) از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک دست یافتند.
پس از گذشت 16 دقیقه از بازی احمد حسن‌زاده، بازیکن مس از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس محسن خلیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و بازیکن سابق پرسپولیس اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. خلیلی پس از این گل گریه کرد.
در دقیقه 18 جواد کاظمیان در محوطه جریمه مس متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، اما علی کریمی نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند و ارشاد یوسفی ضربه کاپیتان سرخ‌پوشان را دفع کرد و در برگشت نیز کریمی نتوانست توپ را وارد دروازه کند.
پرسپولیسی‌ها به حملات خود ادامه دادند و علی کریمی در دقیقه 34 با سانتری از سمت راست محوطه جریمه مس جواد کاظمیان را در صحنه‌ای که مشکوک به آفساید بود صاحب موقعیت کرد و او نیز با ضربه سر توپ را وارد دروازه ارشاد یوسفی کرد تا در پایان نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به خاتمه یابد.بازی در پیان نیمه دوم هم با همین نتیجه به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3277
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6774
بازدید ماه : 6658
بازدید کل : 287136
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس