عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تو را نفس كشيدم و به گريه با تو ساختم
چه دير عاشقت شدم چه ديرتر شناختم

.

.

.

تو با مني و بي توأم ببين چه گريه آوره
سكوت کن سکوت کن سكوت حرف آخره 

.

.

.

ببين چه سرد و بي صدا ببين چه صاف و ساده ام
گلي كه دوست داشتم به دست باد داده ام

.

.

.

بمون كه بي تو زندگي تقاص اشتباهمه
عذاب دوست داشتن تلافي گناهمه

.

.

.

با قلم خط می کشم برروی برگ زندگی
با غروب سینه ام اینگونه دعوا می کنم

.

.

.

ای دل شوریده عهدی کرده‌ای
تازه گردان چند داری در تعب
برگشادی بر دلم اسرار عشق
گر نبودی در میان ترک ادب

.

.

.

مرغ دل در قفس سینه ز شوق
می‌کند قصد به پرواز امشب
دانه از مرغ دلم باز مگیر
که شد از بانگ تو دمساز امشب

.

.

.

تو چو شمعی و جهان از تو چو روز
من چو پروانه‌ی جانباز امشب
همچو پروانه به پای افتادم
سر ازین بیش میفراز امشب ..

.

.

.

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع
دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت

.

.

.

 تا دلبرم او باشد دل بر دگری ننهم .... تا غم خورم او باشد غمخوار نخواهم شد

.

.

.

دوست می​دارم من این نالیدن دلسوز را
تا به هر نوعی که باشد بگذرانم روز را...

"سعدی"

.

.

.

از آنزمان که بر این آستان نهادم روی.......... فراز مسند خورشید تکیه گاه منست


حافظ

.

.

.

نیستی و زود دیـر می شوم لحظه لحظه بی تو پیر می شوم
نیستی و باز تــازه می شود درد و داغ های بی شمــار من

.

.

.

دوست دارم که به پا بوسی باران بروم
آسمان گفته که پا روی پرم نگذارید

.

.

.

می سوزد استخوان من ودم زدن خطاست
آتش بیاورید که مرحم زدن خطاست

.

.

.

منزل آسایش من محو در خود گشتن است .... گردبادی می تواند راهبر باشد مرا

صائب 


نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت9:59---23 اسفند 1390
نفست گرم به مانند خوني كه از زخم خار ميچكد
طراوت نگاهت به همان سان
تنهايي تنها بودن چاه ميخواهد
ناي مردن ندارم
گناهي در غم نيست
اگر...نباشد،ظلم ضحاك هيچ ستم نيست
نفست گرم
نگاهت افتابي
رگهايت پر خروش
سكوت را بنويس و نرم نرمك بخوان
بخوان كه...
در عشق آيينه اي بايد ديد
عشق در خواب ايينه ديدني يست
شايد سنگ سنگ ميسايد،شايد...
تصويرش تار
محبتش اتشين،جنسش خار
نگاهي تماشاي دارد
در عشق آيينه اي بايد...
در رگ آيينه ها مي توان بر دستان خدا بوسه زد
ميتوان افكار را حوضی برای حيات سادگی كرد
ميتوان خوشه ای از باغ محبت بود
دستان نسيم را ميتوان زنجير شب كرد
در عشق آيينه ای بايد ديد
تا بتوان جاي پای من و تو را بر سنگ فرش های اسمان حك كرد
تا بتوان خوشه ای گندم در چشمان خار ديد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1445
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4942
بازدید ماه : 4826
بازدید کل : 285304
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس