عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

درون دل که پیدانیست ، پراز زندان و زندانیست ، تورا محکوم دل کردم

نمی دانم دلیلش چیست ، سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست!

.

آن روز ما پیروزیم که دلامون با هم یاره / بین قلب های ما پل به جای دیواره 

.

من دلم میخواد خستگی را بفشارم در مشت ، غصه ها را در باد

فاتح قلعه بی روزن تردید شوم ، من دلم میخواهد بیداری هم چون رویا شیرین باشد . . ..

.

.

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه میخورد بر سقف قلبم

یادم آید روی ماهت باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.

.

در خیال من بمان ، اما خودت برو ، آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو

.

عشق چنان شیفتگی در نهان خود دارد که سخت ترین دلها نیز ، گاهی هوس شنا در آن را می کنند . ارد بزرگ

.

هر وقت که دل تنگت میشم

ستاره ای از آسمون میفته پایین

پس هر وقت آسمون رو دیدی تاریک و بی ستاره

بدون همش تقصیر توه

چون خیلی خیلی دل تنگم کردی

.

نمی خوام از آسمون چیزی برات بیارم
عکستو رو قله ی هیمالیا بذارم
نمی خوام از پشت ابر ماهو واست بچینم
فقط تو خواب و رؤیا تو باشی در کنارم ….

.

به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دوسم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد.

.

مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک می زنه
حسرت داشتن تو ،‌پیر شده ، عینک می زنه
صورتم سرخ شده بود ،‌اما حالا کبود شده
جدایی یه عمر داره توی اون چک می زنه ….

.

گفتمش همدم شبهایم کو ؟ عکس رخساره ماهش داد

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟ یادگاری تاری از زلفش داد

وقت رفتن همه رو می نگریست ، به من انتظار سر راهش داد . . .

.

غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست

.

ماجراهایی که با تو زیر باران داشتم ، شعر اگر می شد قریب ۵ دیوان داشتم، ساده از “من بی تو میمیرم” گذشتی خوب من ، من به این یک جمله خود سخت ایمان داشتم..!

.

شکست عهد منو گفت هرچه بود گذشت ، به گریه گفتمش آری چه زود گذشت ، بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید ، بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت..!

.

از آن ترسم به پیری مبتلاشم ، از آن ترسم که محتاج عصاشم، از آن ترسم که دلدارم بگوید : نمیمیرد که از دستش رهاشم..!!

.

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم ، میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من، هر بار یک هیزم اضافه میکنم..!

.

این آیینه میشکند و به هزار تصویر تکثیر میشود ، حالا بگو سهم نداشته ام از این همه “تو” کدام است؟!..

.

خداحافظ ای ماه شبهای تارم
 خداحافظ ای درد جانسوز جانم
 خداحافظ ای عشق روزای خوبم
 خداحافظ ای شور و شوق حضورم

.

 


نظرات شما عزیزان:

غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت14:47---18 آبان 1390
سلام
وب خوبي داري...
به من هم سر بزن...
خوشحال ميشم...
بيا واسم نظر بزار و نظرت رو راجع به تبادل لينك بهم بگو...
باي..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4327
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7824
بازدید ماه : 7708
بازدید کل : 288186
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس