عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دنيزلي: تمرکز ما روي ليگ قهرمانان آسياست
سرمربي پرسپوليس گفت: مس کرمان نتايج عجيبي مي‌گيرد اما حتما بايد آنها را ببريم. مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از بازی فردا با مس کرمان گفت: حال و هوای تیم ما مناسب است و بازی فردا را حتما باید ببریم. محروم و مصدوم داریم اما اینها مسائلی نیست که بتواند برای پرسپولیس مشکل درست کند. ممکن است هر تیمی این مشکلات را داشته باشد.
وی اضافه کرد: مازیار زارع و حسین بادامکی سه اخطاره هستند. مهدوی کیا، هاشمیان و ممدوتال هم مصدومیت دارند. با این حال ما اردوی خوبی قبل از بازی با الهلال داشتیم و توانستیم در آن اردو هم به طور عملی و هم تئوری تمرین کنیم و بازی الهلال را هم به دقت آنالیز کردیم.
دنیزلی در مورد شناختش از مس کرمان و تغییر سرمربی این تیم گفت: از تغییر و تحول در مس آگاه هستم و قاسمپور را می‌شناسم. او مربی ارزشمندی است. مس کرمان نتایج عجیبی می‌گیرد و باید حواسمان بسیار جمع باشد زیرا مس تیم خطرناکی است.

****************************************

پروين: همه بايد از کفاشيان حمايت کنيم
پيشکسوت فوتبال ايران گفت: همه بايد به راي مجمع فدراسيون فوتبال مبني بر انتخاب کفاشيان احترام بگذاريم.علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده پس از انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مجمع فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان رای داد و نمی‌دانم چرا به این رای احترام گذاشته نمی‌شود. مجمع فدراسیون کفاشیان را رئیس فوتبال ایران می‌داند اما متاسفانه برخی چوب لای چرخ می‌گذارند و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

****************************************

احتمال برگزاري مجدد انتخابات فدراسيون فوتبال
سايت وزارت ورزش و جوانان در حالي از احتمال برگزاري مجدد انتخابات فدراسيون فوتبال خبر داده که معاون اين وزارتخانه از پاسخگويي صريح در اين باره خودداري کرده است.  به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نامه‌های سازمان بازرسی کل کشور در مورد ایرادهای وارد شده به انتخابات فدراسیون فوتبال و مطرح شدن موضوع غیرقانونی بودن احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال توسط علی کفاشیان، احتمال برگزاری مجدد انتخابات در این فدراسیون را قوت بخشیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3232
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6729
بازدید ماه : 6613
بازدید کل : 287091
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس