عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دارم از زلف تو اسباب پریشانی جمع .... ای سر زلف تو مجموع پریشانیها

.

.

.

 

یوسف گم شده را گر چه نیابم به جهان . . . . لاجرم سینه ی من کلبه احزان آید 

 

.

 

.

.

دلم از ناوک چشم تو سراسر همه نیش . . . . لیک جام لب لعل تو لبالب همه نوش

.

.

.

شکنج زلف پریشان به دست باد مده ............................ مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش
گرت هواست که با خضر همنشین باشی ..................... نهان ز چشم سکندر چو آب حیوان باش

.

.

.

شعر من رنگ شب و آهنگ غم دارد "رهی" . . . . زانکه دارد نسبتی با خاطر غم پرورم

.

.

.

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست ............... که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

.

.

.

پائيزرادوست دارم چون فصل غم است
غم رادوست دارم چون حرف دل است
دل رادوست دارم چون عشق رابه من اموخت
عشق رادوست دارم چون تورابامن اشناكرد

.

.

.

روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت
زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت

چه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سم
آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت

.

.

.

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد
هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

.

.

.

دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم روشنی بخشم به عشقم، خودم تنها بسوزم ؛

.

.

.

تا با غم عشق تو مرا کار افتاد

بـيـچاره دلم در غم بسيار افتاد

.

.

.

هر چه بر من گذشت حقم بود
مــن از ايــن بـيـشتـر سزاوارم
تــو گنـاهـــي نــداري اي زيـبـا
مرگ بر من كه دوسـتت دارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 303
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3800
بازدید ماه : 3684
بازدید کل : 284162
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس