عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

بیراهه هم برای خودش راهیست

 وقتی من را به تو برساند ..

 . . .

و حوصله

 چه زود بیطاقت می‌شود

 در ادامه راهی که

به تو ختم نمی‌شود ..

. . .

 وقتی که کلمات، تو را میخوانند و تو در بودنم جاری نمی‌شوی…

دوباره عشق

در میان لبانم

 بیصدا می‌نشیند

تا

صدایش کنی..

 . . .

 به من گفت همه رو ول کن … باید دور همه رو خط بکشی

ولی خودش جلوی آینه دور چشمشو خط کشید و رفت سر قرار

 . . .

 اگر او برای تو ساخته شده! من برای تو ویران شده‌ام … !!!

. . .

حوّایت می‌شدم

اگر سیبِ سرخی داشتی

حیف

آدم نیستی!!!

. . .

 از درد های کوچک است که آدم می نالد

 وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می شوی..

 . . .

 چطور می توان به تاول های پا گفت :

که تمام مسیر طی شده، اشتباه بوده . . .!

. . .

 چه ازدحامی به پا کرده ای در من،

همین تو یک نفر !

 . . .

 تنها نرو! این راه رفتن نیست ..

 دنیای تو چیزی به جز من نیست

تو از خودت چیزی نمیدونی

تنها نرو! تنها نمیتونی ..

 من حال این روزاتو میدونم .

چیزی نگو! چشماتو میخونم..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1516
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5013
بازدید ماه : 4897
بازدید کل : 285375
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس