عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

جا برای من گنجشک زیاد است ولی...
من به درختان خیابان تو عادت دارم...

.

.

.

عشق داغی است که تا مرگ نیاید نرود
هر که بر چهره از این داغ نشانی دارد. 

.

.

.

یاد باد آنکه زما وقت سفر یاد نکرد

به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد

.

.

.

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

.

.

.

بگشا گره به ناخن تدبیر خویش
کز دست دیگران گره ای وا نمیشود

.

.

.

قلب من در شهر چشمان شما جا مانده است
قدر یک شب هم که شده از او پرستاری کنید

.

.

.

اي پرنده مسافرمن ،

من همون پوسيده تنها نشينم

هجرت تو هرچي بود، معراج تو بود

اما من اسير مرداب زمينم

.

.

.

مگه میشه از عروسک شعر عاشقونه ساخت
عاشق چیزی که نیست شد روی دریا خونه ساخت

.

.

.

نبايد بستن اندر چيز و كس دل
كه دل برداشتن كاريست مشكل

.

.

.

به شبهاي جدايي بس كه با ياد تو خو كردم

دل از غم سوخت ليك از ديده كسب آبرو كردم

.

.

.

سوگند می‌دهم به سر زلف خود ترا


کز من اگر شکسته تری یافتی بگو

.

.

.

رحم کن بر دل بی‌طاقت ما ای قاصد


ناامیدی خبری نیست که یکبار آری

.

.

.

غروب دوستی رنگش طلاییست گر چه آخرش رنج و جداییست

.

.

.

مازیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود انچه میپنداشتیم

.

.

.

نیست درد عشق تو چون من درد پرورد دگر

اینکه دردم را نمی دانی بود در دگر

.

.

.

دل من بردی و من نیز ببُردم دل ِتو

دلخوری سخت ازین مامله اکنون تو چرا؟!!

.

.

.

من نميدانم که دل مي سوزد از غم يا جگر آتش افتاده است در جايي و دودي مي کند !

.

.

.

در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند
من از خوش باوری این جا محبت جست و جو کردم

.

.

.

اگر چه هيچكس نيومد،سري به تنهاييت نزد ................. اما تو كوه درد باش،طاقت بيار و مرد باش

.

.

.

در راه رسيدن به تو گيرم كه بميرم


اصلا به تو افتاد مسيرم كه بميرم


يا چشم بپوش از من و از خويش برانم


يا تنگ در آغوش بگيرم كه بميرم... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2350
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5847
بازدید ماه : 5731
بازدید کل : 286209
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس