عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

بهترین ها همیشه میمانند ،
شاید جلوی دیدگان نباشند اما در دل ماندگارند

.

.

.

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت
باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی 

.

.

.

گاهی میان مردم

در ازدحام شهر

غیر از تو هرچه هست را فراموش می کنم …

.

.

.

من ندانم که کی ام
من فقط می دانم
که تویی،
شاه بیت غزل زندگی ام

.

.

.

میدونی وقتی بهت پیام نمیدم یعنی چی ؟
یعنی پیامی در حد مرامت ندارم !

.

.

.

اگر آرامش قلب دوست در این است
که بداند که دوستش بیاد اوست،
بدان که بیادت هستم…

.

.

.

تمام روز و شب با بیقراری
به شوق روی تو بیدار هستم
اگرچه بی غرورم زنده اما
به شوق لحظۀ دیدار هستم

.

.

.

درفلسفه ی وفا چنین آمده است:

دل وقف شکستن است...بیهوده نرنج!!!!

.

.

.

بندبند دل بنده به بندبند دلت بنده ،
دلبند دل بنده دل بنده برات تنگه!

.

.

.

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس
چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست

.

.

.

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

.

.

.

بی هیچ دلیلی “بیادت هستم”
تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد

.

.

.

گرچه آلوده ی دنیای فریبم
اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ،
دل من عاطفه را می فهمد ،
با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

.

.

.

توی آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره ،
پس هر وقت آسمون دلت ابری بود با دنیا نجنگ ،
فقط اوج بگیر

.

.

.

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند

.

.

.

سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .

.

.

.

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست

.

.

.

دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم
و چشمانم را در انتظار دیدنت . . . 


نظرات شما عزیزان:

mehraban
ساعت1:17---19 اسفند 1390


چقَـــدر دلــَـــــم مي خواهـــَــــد

نامهـ بنويسمـــ .....

کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...

و يک عالمهـ حـــَـــرف !

کاشــــ ،

کسيــــ ،

جاييـــــ ،

منتظرمــــ بــــود .......!





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1259
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4756
بازدید ماه : 4640
بازدید کل : 285118
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس