عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 برد خارق‌العاده بارسا با درخشش بي‌نظير مسي
ليونل مسي پنج گل زد تا تيمش هفت بر يک پيروز شود. کريستين تلو جوان هم دو گل به ثمر رساند.بارسلونا با برد هفت بر یک مقابل بایر لورکوزن یکی از پرگل‌ترین دیدارها و بهترین بردهای تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد. لیونل مسی با 5 گلی که در این دیدار زد با 12 گل در حالی در صدر جدول گل‌زنان لیگ قهرمانان قرار گرفت که ماریو گومز با 6 گل در رده دوم است. کریستین تلو، بازیکن تعویضی بارسا هم درخشید و دو گل به ثمر رساند.
 

***************************************

کرانچار:توني نمي تواند در ليگ ايران مفيد باشد
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: بازي تحت کنترل ما بود و شانس‌هاي زيادي داشتيم که از دست رفت النصر هم خوب بازي کرد و به آنها تبريک مي‌گويم اما ما مستحق برد بوديم.زلاتکو کرانچار پس از پیروزی برابر النصر امارات اظهار داشت: بازی را تحت کنترل داشتیم و از ابتدا هم می دانستیم که تیم النصر با سیستم تدافعی به میدان خواهد آمد. به همین خاطر از سه مهاجم استفاده کردیم و با وجود حملات زیادی که داشتیم تنها یک بار توانستیم گل بزنیم.
وی با بیان اینکه این پیروزی یک گام موثر در شروع فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بود خاطرنشان کرد: ما در دیدار برابر النصر شانس های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به تیم النصر هم تبریک می گویم که در این دیدار نمایش خوبی داشت

***************************************

ثبت چند رکورد جديد به وسيله مسي
ليونل مسي با پنج گلي که امشب مقابل باير لورکوزن زد به چند رکورد جديد دست يافت.او اکنون تنها بازیکنی است که در دو بازی در لیگ قهرمانان بیش از 4 گل زده. یک بار او به آرسنال 4 گل زد و در بازی امشب هم 5 گل وارد دروازه لورکوزن کرد.
مسی همچنین تنها بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان است که توانسته پنج گل در یک مسابقه به ثمر برساند.

***************************************

استقلال چهارشنبه به شيراز مي رود
مظلومي از فتح الله زاده خواسته درصورت امکان شرايط برگزاري يک جلسه تمرين سبک در حافظيه را روز چهارشنبه فراهم نمايد تا بازيکنان با وضعيت زمين آشنا شوند.کاروان تیم فوتبال استقلال عصر چهارشنبه راهی شیراز می شود تا یک روز بعد از آن در این شهر فینال جام حذفی را برگزار نماید. شاگردان مظلومی بعد از بازی روز شنبه با راه آهن از روز یکشنبه تمرینات خود را در ورزشگاه دستگردی دنبال می کنند و پس از برگزاری آخرین جلسه تمرینی در روز چهارشنبه روانه شیراز خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 930
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4427
بازدید ماه : 4311
بازدید کل : 284789
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس