عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

خدا تو را برای عاشقانه زیستن
 به من نداد
 برای شاعرانه زیستن
 ز من گرفت . . . …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

.

.

استعداد عجیبی در شکستن داری….
 قلب…غرور…پیمان…
 استعداد عجیبی در نشستن دارم….
 به پای تو…به امید تو…در انتظار تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خبر به دورترین نقطه جهان برسد
 نخواست او به من خسته بی گمان برسد
 شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت
 کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسترم
 صدف خالی یک تنهایی است
 و تو چون مروارید
 گردن آویز کسان دگری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنکه دستور زبان عشق را
 بی گزاره در نهاد ما نهاد
 خوب می دانست تیغ تیز را
 در کف مستی نمی بایست داد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟
 …
 این نذر مـن بود،

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما با دلمان هنوز مشکل داریم
 صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد
 انگار نه انگار که ما دل داریم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتـن هست
 هنوز دنبال یه بهــــونه*ای…..
 که بمـونـی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عبور تو از حوالی چشم های من, تنها اتفاق غیر منتظره ی

زندگیم بود چراکه من… همیشه منتظر نیامدنت بودم … !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هم آشوبگری و هم خاموش
 کولی وار می توان دوستت داشت
 همین که باد را به آغوش می کشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی نامه ی شقایق چیست ؟
 رایت خون به دوش وقت سحر
 نغمه ای عاشقانه بر لب باد
 زندگی را سپرده در ره عشق
 به کف باد و هرچه باداباد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آتش گرفتن ای غم و افروختم بس است
 یک دم رها نمی کنی ام سوختم بس است
 سنگین شدم ز درد و چو سنگی به در خویش
 خون را چو لعل در جگر اندوختم بس است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینروزهــا

هیـــچ چیـز

سر جـایـش نیست!!
 جـز تـو

بـــدجــور جــا گـرفتـی در دلـم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 سرم را روی شانه ات بگذار
 تا همه بدانند
 ” همه چیز ”
 زیر سر من است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روز ها از کنار من که میگذری احتیاط کن

هزاران کارگر در من

مشغول کارند

روحیه ام در دست تعویض است!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن

چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه …
 هنوزم چشمای من شوق دیدنت رو داره
 هنوزم برق نگاهت توی شبهام پرستاره است
 هنوزم عطر نفسهات واسه من عمر دوباره است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سیب دلم …
 لک زده است
 برای عطر دستانت !
 گمم نکن !!
 قول ..
 که گوشه ی حافظه ات ..
 آرام بنشینم !
 بگذار بمانم !..
 آرام گوشه حافظه ات فقط

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی پایت خواب می رود

نمی توانی درست راه بروی

لنگ می زنی!

وقتی قلبت خواب می رود

نمی توانی درست فکر کنی.

عاشق می شوی!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دندانهایت

کاخ سفیدی ست

که سیاست لبخندت را حفظ می کند

بی شک

انقلاب مخملی

از پوست تنت شروع شد

و تا کودتای تنت ادامه یافت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش رامیکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله خط عابر پیاده ندارد ، دست مرا بگیر و از آن رد کن ، قرار

دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از ساعت متنفرم !

این اختراع غریب بشر که مدام ،

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در شب آسایش ماه ، کنج پستوی خیس از عطر شب بوها
 پشت نقاب غبار آلود خاطره ها ، تصویری از درنگ را نقاشی می

کنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را طلب نمیکنم…نه اینکه بی نیازم … صبورم.. “

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم یک جای دنج میخواهد

آرام و بی تنش

جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی!
 …
 تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد !…

مثلا آغوش تو!.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1203
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4700
بازدید ماه : 4584
بازدید کل : 285062
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس