عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ايران با ژاپن همگروه نمي‌شود
تيم ملي کشورمان در مرحله دوم مقدماتي جام جهاني 2014 با ژاپن همگروه نخواهد شد. با اعلام فیفا قرار است آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی کشورهای جهان یعنی رده‌بندی از 15 فوریه تا 7مارس 2012 ملاکی باشد برای گروه بندی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا. به این ترتیب که دو تیم برتر آسیا یعنی استرالیا و کره جنوبی به عنوان سید یک و سرگروه قرار می‌گیرند و تیم‌های سوم و چهارم آسیا یعنی ژاپن و ایران به عنوان سید 2 هر کدام با یکی از دو تیم کره جنوبی و استرالیا همگروه خواهند شد و این موضوع بدین معناست که ایران و ژاپن در دور دوم گروهی همگروه نخواهند شد.

************************************

تيم ملي ايران چهار پله سقوط کرد
در تازه‌ترين رده‌بندي فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) تيم ملي ايران با سقوط 4 پله‌اي مواجه شد.

فهرست برترین‌های تیم‌های ملی فوتبال جهان از تاریخ ۱۵ فوریه تا ۷ مارس(۲۶ بهمن تا ۱۷ اسفند) روز چهارشنبه (امروز) منتشر شد و تیم ایران با ۵۷۴ امتیاز در رده 51 جهان و چهارم آسیا قرار گرفت.تیم ایران در این مدت در دیداری دوستانه در امارات مقابل اردن به تساوی ۲ بر ۲ رسید و سپس آخرین پیکار خود را در دور اول از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی برابر قطر برگزار کرد که با نتیجه ای مشابه  برابر حریف متوقف شد.همین دو تساوی باعث شد ایران که در رده بندی قبلی ۶۰۶امتیاز داشت و در مکان چهل و هفتم ایستاده بود، با سقوط 4 پله‌ای مواجه شود.

************************************

تماس رسمي آبراموويچ با گوارديولا
مالک ثروتمند باشگاه چلسي لندن پس از کسب اجازه از مديرعامل بارسلونا به صورت رسمي به سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه پيشنهاد همکاري داد.

به نقل از آس اسپانیا، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی انگلیس روز گذشته پس از ارسال فکس رسمی به باشگاه بارسلونا و کسب اجازه از مدیرعامل این باشگاه به گواردیولا پیشنهاد رسمی همکاری داد.آبراموویچ در این تماس تلفنی که فایل صوتی آن از طریق "تایمز" نیز منتشر شده از گواردیولا خواسته تا برای فصل آینده پاسخی قاطع و روشن بدهد و برای مربیگری در چلسی تا پایان هفته بعد صراحتا موضع خود را اعلام کند.

************************************

مظلومي: سه امتياز با ارزش به دست آورديم
پرويز مظلومي، کسب سه امتياز در خانه الريان را با ارزش خواند. به نقل از سايت باشگاه استقلال، سرمربي استقلال پس از برد يک بر صفر مقابل الريان در قطر، اظهار کرد: خوشحالم که توانستيم از يک بازي خارج از خانه و البته مهم، سه امتياز حساس به دست بياوريم که قطعا در ادامه راه بسيار به ما کمک خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2244
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5741
بازدید ماه : 5625
بازدید کل : 286103
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس