عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ماند
مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال در شرايطي صبح امروز دوشنبه با حضور وزير ورزش و جوانان برگزار شد که در دور اول علي کفاشيان و محمدحسين قريب رقابت نزديکي داشتند و کار به دور دوم کشيد که پس از راي گيري علي کفاشيان به عنوان رئيس آينده فدراسيون انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز دوشنبه در محل سالن فوتسال کمپ تیم های ملی با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی به همراه اعضای مجمع برگزار شد و در پایان علی کفاشیان گوی سبقت را از دو رقیب دیگر خود ربود و بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد.در رای گیری دور اول که 73 رای به صندوق انداخته شد علی کفاشیان 39 رای کسب کرد و محمد حسین قریب با 23 رای دوم شد و عزیز محمدی با 11 رای از دور دوم حذف شد تا رای گیری در مرحله دوم برای انتخاب رئیس انجام شود. در مرحله دوم رای گیری، در نهایت علی کفاشیان با 47 رای به مدت 4 سال دیگر رئیس فدراسیون فوتبال ماند.

قریب نیز 25 رای آورد. یک رای هم باطل اعلام شد.

*****

فتح‌الله‌زاده راي نياورد
علي فتح‌الله‌زاده در رسيدن به هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ناکام ماند. رای گیری دور دوم سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انجام شد و طی آن بهاروند با ۴۲ رای، عزیزی خادم با ۳۳ رای، فتح الله زاده ۲۹ رای و ابرقویی نژاد ۲۱ رای آوردند. بدین ترتیب عزیزی خادم و بهاروند عضو هیئت رئیسه فدراسیون شدند و فتح الله زاده رای نیاورد.

*****

 

مهدوي‌کيا: هم‌گروهي با استراليا عالي است
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کسب يک امتياز برابر الهلال هم مي‌تواند نتيجه خوبي به شمار آيد. بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور در قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا و هم‌گروهی ایران با استرالیا عنوان کرد: امیدوارم که بهترین قرعه را برای ایران بردارم. به نظرم هم‌گروهی ایران و استرالیا عالی خواهد بود. در کنار این تیم‌ها عراق، اردن و لبنان نیز می‌توانند حضور داشته باشند که این بهترین قرعه برای ایران خواهد بود و امیدوارم با چنین شرایطی به جام جهانی صعود کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4764
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8261
بازدید ماه : 8145
بازدید کل : 288623
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس