عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تو از دردی كه افتادست بر جانم چه می دانی؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو كتمان عشقت بود در حالی
كه از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اي نگاهت نخي از مخمل و از ابريشم
چند وقت است که هر شب به تو مي انديشم
به نفس هاي تو در سايه سنگين سکوت
به سخنهاي تو با لهجه شيرين سکوت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
روز روشن میره باز شب میرسه
غم میاد به هر دری سر میزنه
مگه میشه چشامو هم بزارم
وقتی غم قلبمو خنجر میزنه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز هم با نام تو افسا نه اى گلريز شد
باز هم در سيـــ* ــ ـ*ــنه ام عشق تو شور انگيز شد
باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگير میشوم
باز هم با ياد تو سر شار رويا میشوم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
و چه دانی که پس هر نگه ساده من
چه جنونی، چه نیازی، چه غمی ست؟
یا نگاه تو که پر عصمت و ناز
بر من افتد، چه عذابی و ستمی ست؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
كاش مي شد عشوه معشوق ديد
كاش مي شد رنج عشقش را كشيد
كاش مي شد بانگاهش تر شويم
كاش مي شد ناز او را هي كشيد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در شبان غم تنهایی خویش
عابد چشم سخنگوی توام
من در این تاریکی
من در این تیره شب جانفرسا
زائر ظلمت گیسوی توام
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظ مگو بامن مرو ای روح از جانم
در این دنیای عاشق کش تو هستی جان وجانانم
تمنایم همه اینست ای تصویر رویایی
برای خواهش اشکم بمان در قاب چشمانم.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقســیم کردیـــــــم از ازل مـن بـا دل تو
تنها تـرین فصل دلـــــــــــــم تنها دل تو
دیگر چه فرقی میکند وقتی شکسته ست
باشد دل من ریـــــز ریــــــــــز ویا دل تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زچشمت چشم آن دارم كه ازچشمت دوچشمانم نياندازي....
به چشمانت كه چشمانم به چشمان تو مي نازد....
نگاهي كن به چشمانم ....
كه چشم من به جز چشمت به هر چشمي نمي بازد....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 مثل قناري درقفس هرشب هوايت مي كنم/آسمان كوچكي دارم آن هم فدايت مي كنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اي كاش گل باغ بهارت بودم...يادرقفس عشق كنارت بودم....
اي كاش به هرسوكه نظر ميكردي...من مردمك چشم خمارت بودم....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت
و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت
ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا
که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انش روشن ميكنم وتا خاموش شدنش دعايت ميكنم .ميدانم به انچه كه ميخواهي ميزسي.چرا كه من هر بار به ان هيزم اضافه ميكنم


نظرات شما عزیزان:

قلب تنها
ساعت10:08---12 اسفند 1390
سلام داداش علی .مطالبت خیلی عالیه سعی کن مطالب مهمترو با رنگ دیگه بنویس ازاینکه اومدی بهمون سرزدی ممنون.دلت خاست تبادل لینگ بکن من تازه کارم بلد نیستم باتشکرقلب تنها.اگرمی دانستی چقدرتورادوست دارم برای امدنت باران رابهانه نمیکردی رنگین کمان من

حمید
ساعت17:34---11 اسفند 1390
سلام :-)

لطفا با ما تبادل لینک کنید. (تبادل لینک هوشمند)

ممنون

http://farsidownload.6te.net



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 261
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3758
بازدید ماه : 3642
بازدید کل : 284120
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس