عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مسؤول بخش دياليز و كليه بيمارستان حجتي اصفهان گفت: بهترين توصيه براي افرادي كه كليه سنگ‌ساز دارند مصرف 2 ليتر مايعات در شبانه‌روز به خصوص خوردن آب قبل از خواب است.
دكتر مهدي اذاني در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاري دانشجويان ايران، در خصوص سنگ‌هاي كليه اظهار كرد: بيماري سنگ كليه و مجاري ادراري بيشتر زمينه ژنتيك و ارثي دارد ولي در افرادي كه مدت‌ها بي‌حركت باشند مي‌تواند اين بيماري بروز كند. 
وي ادامه داد: سختي آب نمي‌تواند عامل بيماري سنگ كليه شود چون آنزيم‌هايي در دستگاه گوارش وجود دارد كه باعث از بين رفتن سختي آب مي‌شود. 
اين فوق تخصص كليه افزود: حدود 80 درصد سنگ‌ها از نوع كلسيم و اكسالات كلسيم و 15 درصد سنگ‌هاي اورانيكي و اسيد اوريكي و 5 درصد بقيه ساير سنگ‌هاست و تشخيص نوع سنگ مي‌تواند درمان بيماري را راحت‌تر كند. 
دكتر اذاني در خصوص مصرف ويتامين‌ها براي جلوگيري از سنگ كليه به ايسنا گفت: مصرف زياد ويتامين A و C باعث افزايش سنگ‌سازي و كمبود ويتامين B6 باعث ايجاد سنگ كليه مي‌شود ولي مصرف اين ويتامين از ايجاد سنگ‌هاي اگسالاتي جلوگيري مي‌كند. 
وي به نحوه درمان بيماري سنگ كليه اشاره و اظهار كرد: بر حسب محل تشكيل سنگ در مثانه يا كليه نحوه درمان آن متفاوت است ولي تا زماني كه سنگ در كليه‌ها باشد هيچ مشكلي به وجود نمي‌آيد و در حال حاضر با خوردن سنگ آن را درمان مي‌كنند ولي اين روش عوارض زيادي به همراه داشته و باعث نابودي بافت‌هاي كليه مي‌شود. 
اين نفرولوژيست خاطرنشان كرد: مصرف 2 ليتر آب در طول شبانه‌روز براي درمان سنگ‌هاي اكسالاتي و مصرف يك قرص B6 در روز از بروز سنگ‌هاي اوراكي و اسيد اوريكي جلوگيري مي‌كند. 
وي در پايان تصريح كرد: منشاء بيماريهاي كليوي در درجه اول ديابت و بعد فشار خون و عفونت‌هاي استرپتوكوكي گلو، سنگ‌سازي كليه‌ها،‌عفونت‌هاي دستگاه ادراري و بيماري‌هاي ارثي كليه است كه با كنترل اين موارد مي‌توان از سنگ سازي كليه جلوگيري كرد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3604
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7101
بازدید ماه : 6985
بازدید کل : 287463
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس