عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

از گلچین امیدهایت چتری برایم بفرست که خیس دلتنگیت نباشم!

.

.

.

وقتی لشکر ثانیه ها از روی اجسادم میگذرند زمان لحظه ای برای تاسف نمی ایستد.

.

.

.

هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلی است‎ ‎!

که من کال مانده ام و به تو نمیرسم !!

.

.

.

دل کندن اگر آسان بود فرهاد کوه نمیکند! دل میکند..!

.

.

.

قاصدک!

شعرمرا از بر کن:

برو آن گوشه ی باغ ، سمت آن نرگس مست ، و بخوان در گوشش و بگو :

باورکن یک نفر یاد تورا دمی از دل نبرد..


.

.

.

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم نمیدانند رو به راهی که تو رفته ای …

.

.

.

یه معما!میدونی کی بیشترازهمه دوست داره? بالای صفحه نگاه کن اسمشو نوشتی

.

.

.

اگر از راهی که سیب ها می روند ما هم برویم می رسیم.

.

.

.

واست کارت شارژ خریدم ، زحمت خراشیدنش با خودت!

ااااااااااااااااااااااااا

.

.

.

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !

.

.

.

چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم ، تمبر و پاکت هم هست،

و یک عالمه حرف ، کاش کسی جایی منتظرم بود .

.

.

.

ازقول من به باران بی امان بگو دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

.

.

.

شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند تو نیست تقدیم به با معرفت ترین گل دنیا…

.

.

.

تورا آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی،با دل خود نه با آرزوی من

.

.

.

این تیر €———>
بخوره به قلب کسی که قدر گلی مثل تو رو ندونه.

.

.

.

|”"”"”"”"”"|_:!”"-.,
“@@”"”"”"@”"@”‘

ده تن محبت فداى زیربناى وجودت.!

.

.

.

نردبان دلم شکسته ، میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد ، کمی به جای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است،

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا”خدا”کنی؟

.

.

.

بت ها شکستنی بودند و باورها ماندگار…

چه ساده بود ابراهیم!

.

.

.

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند.

.

.

.

برایت آرزو می کنم ; آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری!

.

.

.

راننده اسکناس مچاله را از من گرفت و پرسید:یک نفرید؟

مکثی کردم و بی حوصله گفتم:بله اقا، خیلی وقته.

.

.

.

کاش دهخدا مى دانست دلتنگى … اشک … فاصله … بى وفایى …

تعریفش فقط دو حرف است

» تو «


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1894
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5391
بازدید ماه : 5275
بازدید کل : 285753
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس