عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

جدايي ابراهيم‌زاده از ذوب آهن قطعي است
 منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان به احتمال فراوان فصل آينده ديگر در اين باشگاه مربيگري نخواهد کرد و آنهايي که عادت داشتند ذوب آهن و ابراهيم‌زاده را درکنار هم ببينند شاهد جدايي اين مربي از جمع ذوبي‌ها خواهند شد.  به گزارش سايت گل، ابراهيم‌زاده امسال در شرايطي روي نيمکت ذوب آهن نشست که برخلاف سال‌هاي گذشته، اين باشگاه حاشيه‌ها و مشکلات زيادي را تجربه کرد. ابراهيم‌زاده هيچ وقت حاضر نشد ذوب آهن را ترک کند و دليلش اين بود که نمي‌خواست خيلي‌ها تصور کنند که او هنگام بي‌پولي ذوب آهن را ترک کرد. البته ابراهيم‌زاده ماه‌هاي آخر حضورش در ذوب آهن را تجربه مي‌کند و سال آينده قصد دارد در تيم ديگري مربيگري‌اش را دنبال کند. سرمربي فعلي ذوب آهن رابطه چندان خوبي با مديرعامل اين باشگاه ندارد، از طرفي او با يکي دو پيشنهاد از طرف تيم‌هاي ليگ برتر مواجه شده و شايد سال آينده در خارج از اصفهان مربيگري کند.
 سرمربي ذوب آهن حتي در گفت‌وگو با نزديکانش اعلام کرده که به طور حتم از اين تيم جدا خواهد شد. او حتي چند روز پيش در گفت‌وگو با يکي از روزنامه‌هاي ورزشي اعلام کرد که تصميم خودش را براي سال آينده گرفته ولي فعلا نمي‌خواهد آن را رسانه‌اي کند.
 از طرفي گفته مي‌شود که مسوولان ذوب آهن چندبار با چند مربي مذاکره کردند و اين موضوع به گوش ابراهيم‌زاده رسيده است. نکته روشن اين است که ابراهيم‌زاده به هيچ عنوان رابطه خوبي با مسوولان باشگاه ذوب آهن ندارد.

******

دژاگه: بهترين بازي‌هايم را انجام مي‌دهم
 هافبک وولفسبورگ اعلام کرد که دوست دارد در ايران تجربه‌هاي جديدي به‌دست آورد.

 به نقل از پرشین فوتبال، مدت‌ها بود که صحبت از حضور اشکان دژاگه در تیم ملی فوتبال ایران می‌شد که در نهایت این بازیکن بامداد امروز وارد تهران شد.دژاگه پیش از پرواز خود به تهران در گفت‌وگوی کوتاهی به خبرنگاران گفت: دوست دارم با حضور در ایران تجربه‌های جدیدی به‌دست آورم و نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.

*****

صالحي: نظر حقوقي حسن‌زاده را مي‌پسندم
رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: باشگاه پرسپوليس هيچ سوالي در مورد ابهام حکم محروميت شيث رضايي نداشته است. علیرضا صالحی در مورد وضعیت شیث رضایی و اینکه این بازیکن می‌تواند در آسیا برای پرسپولیس بازی کند یا نه گفت: تاکنون باشگاه پرسپولیس سوالی در زمینه ابهام در حکم محرومیت شیث رضایی از کمیته استیناف نپرسیده است. اگر چنین سوال و درخواستی مطرح شود در آن صورت من و همکارانم پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از آن نظر کمیته استیناف را اعلام می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2604
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6101
بازدید ماه : 5985
بازدید کل : 286463
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس