عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم .

.

.

.

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم 

.

.

.

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشمو تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .

.

.

.

در دیده به جای خواب ، آب است مرا / زیرا که به دیدنت شتاب است مرا . .

.

.

.

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم / پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم
من کنار تو ، تو کنار من / پس نگاه با هر غریبه قدغن

.

.

.

دلم يک دوست ميخواهد
که خيلي مهربان باشد
دلش اندازه ي دريا به رنگ اسمان باشد
کسي باشد پر از شبنم پر از عطر شقايق ها
کسي باشد که حرفم را بفهمد
کسي باشد که عشقم را بجويد تا پرستوي دلم ارام بخوابد توي دستش

.

.

.

اگه از تو ننوشتم فکر کن سرم شلوغه، توی زندگی یه وقتا تنهایی رمز عبوره، اگه از چشات گذشتم فکر نکن عاشقت نبودم، مطمین باش توی دنیا به تو دل سپرده بودم

.

.

.


انجماد قلب ها را از خشک سالی چشم ها میتوان فهمید، چشمیکه گریستن نمیداند، زیستن نمیتواند

.

.

.

بی تو آغاز میکنم من روزهای زرد را، اشک و آه و ناله ها و درد را، مینویسم بی تو بودن های من پایانم است، بی تو حامل میشوم اندوه و اشک سرد را 

.

.

.

چنان عاشق چنان دیوانه حالم، که میخواهم از تو از دل بنالم، هنوزم با همین دیوونه حالیم، یه رنگ صادقم صافم زلالم

.

.

.

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ، دوستی تلفیق شعور من و توست، دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا، دوستی حس عجیبیست میان من و تو

.

.

.

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت، با صدایش آشنایم کرد و رفت، نوبت تلخ رفاقت که رسید، ناگهان رهایم کرد و رفت

.

.

.

دوست دارم زندگی را به شرط چاقو !
نه چاقوئی که هندوانه رو مبره ، چاقوئی که قسمتی از اقبالم با اون بریده میشه !

.

.

.

از بس که نفس به یاد عشق تو زدم / یاد تو به جای نفسم می آید . . .
.
.
.
به میهمانی تو آمدم در خلوت ترین شب دنیا ، آنگاه که برایم آمیزه ای از مهر و محبت بودی
آمدم تا با تو بمانم ، تا آخر دنیا ، تا زمانی که شعرها هستند و من وجود دارم . . .
.
.
.
روزی سپری شد به امیدی که شب آید / شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد
ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا / در حسرت دیدار تو جانم به لب آید

.

.

.

سلام از شرکت رب تبرک مزاحم می شم، اجازه می دی یه رب بغلت کنم؟!
.
.
.
دوای درد غم خنده باشد / خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد
غم دنیا نخور ای یار دیرین / که هر که غم خورد ، بازنده باشد . . .


نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت12:48---9 اسفند 1390
سلام علی جان وبلاگت بی نظیره عزیز مطالبشم حرف نداره مرسی که به منم سر زدی ممنون بخاطر متن قشنگی که به یادگار گذاشتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3820
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7317
بازدید ماه : 7201
بازدید کل : 287679
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس