عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اعتراض پرسپوليس به راي فيفا درباره وينگادا
مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: فيفا راي خود را درباره پرونده وينگادا اعلام کرده اما ما به اين راي اعتراض کرده‌ايم.

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکایت وینگادا سرمربی پرتغالی پیشین پرسپولیس از این تیم و خطر کسر امتیاز از سرخپوشان اظهار داشت: فیفا رای خود را درباره وینگادا صادر کرده که ما به آن اعتراض و مستندات خود را ارسال کردیم چون حق با ما است.خبرنگار فارس از سالارکیا پرسید با توجه به این نامه آیا احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس وجود دارد که مدیر حقوقی پرسپولیس در این باره جوابی نداد و فقط گفت که این نامه آمده و ما اعتراض کرده‌ایم.  اصرار خبرنگار فارس برای پاسخ گرفتن در این باره نتیجه‌ای نداشت و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس ترجیح داد سکوت کند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات وینگادا پس از چند بار تذکرات جدی فیفا محکوم به کسر 6 امتیاز شده است.

******

نکونام و دژاگه از سه‌شنبه در تمرين تيم ملي
دو بازيکن لژيونر تيم ملي فوتبال از روز سه‌شنبه در تمرينات حضور پيدا مي‌کنند.  از بین بازیکنان لژیونر تیم ملی جواد نکونام و اشکان دژاگه به اردوی تیم ملی اضافه نشده اند. در همین راستا خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرد نکونام و دژاگه صبح روز سه شنبه در تمرینات تیم ملی حاضر می شوند.

******

آرش برهاني 5 ميليون جريمه مي‌شود
رفتار تند آرش برهاني پس از تعويض در بازي مقابل الاتفاق با جريمه کادر مديريتي و فني استقلال مواجه خواهد شد. مهاجم استقلال که در بازي مقابل الاتفاق پس از تعويض با فحشي زيرلب زمين را ترک کرد و کاپشن ورزشي‌اش را به زمين کوبيد در تمرين پنجشنبه و جمعه تيمش هم حاضر نشد تا پرويز مظلومي حساب از او کفري بشود. برهاني که به طور غيرموجه در دو جلسه تمرين شرکت نکرده بود ديروز بعدازظهر و امروز در جمع استقلالي‌ها حاضر بود تا نشان بدهد که مشکل خاصي با کادرفني ندارد. اما پرويز مظلومي و يکي از اعضاي کادرفني استقلال گفته‌اند که برهاني را 5ميليون جريمه مي‌کنند. البته بدون ترديد درخشش آرش در بازي‌هاي آتي اين جريمه را پاک خواهد کرد.

******

عقيلي: تا به امروز با پرسپوليس مذاکره نکرده ام
از مدتها پيش شايعه مذاکره باشگاه پرسپوليس با مدافع ايراني تيم العربي قطر براي فصل آينده شنيده مي شد.   عقیلی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران، درباره مذاکره با پرسپولیس اظهار داشت: من هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشته ام و نمی دانم چرا مدیرعامل این تیم گفته با من مذاکره کرده است. فعلا بازیکن العربی هستم و تا زمانی که قراردادم با این تیم تمام نشود با تیم دیگری مذاکره نخواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 740
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4237
بازدید ماه : 4121
بازدید کل : 284599
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس