عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تو
صبح باش !
من تمام شب های تاریخ را
تاب می آورم !

.

.

.

هیچوقت نفهمیدی اما ...
مرا به لمس تنت حاجت نبود ...
تنها گوشه ای از قلبت را میخواستم 

.

.

.

مگر با باد نسبتی داری؟
چقدر شبیه تو
یک لحظه آمد
مرا پیچاند
و
رفت...!

.

.

.

گر با من همراه می شوی
کفشهایت را همین جا
جا بگذار
من دیگر به هیچ کفشی اطمینان ندارم
وسوسه ی رفتن
دارند...

.

.

.

هر که می آید
دو رکعت شکست
در من می گذارد
شبیه مسجدی میان راهی
میزبان نماز های شکسته ام ...

.

.

.

فقط باران كه نيست
برف و تگرگ و باد و آفتاب هم
براي خالي شدن بغض آسمان است
مثل ِ من كه مي خندم گاهي.

.

.

.

مترجم ...
می خواهم سکوتم را برایت ترجمه کند ....

.

.

.

تنهایم و این تقصیرِ تو نیست ؛
شاخه‌ی خشکِ درختی که از بهار جامانده
انتخابِ هیچ پرنده‌ای نیست !

.

.

.

بعد از رفتنت تمام زندگیم را فروختم ...
به جز یک صندلی.!
شاید وقتی که برمیگردی خسته باشی .

.

.

.

برایت آسمانی خواهم کشید

پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها

من غرق آنهمه مهربانی

.

.

.

وقتی تو نیستی ،

نگاهم حوصله نمی کند

پایش را از چشمم بیرون بگذارد. . . !

.

.

.

چقــدر باید بگذرد؟؟

تا مـن

در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد می شوم.

تنـــم نلــرزد…..

بغضــم نگیــرد…..

.

.

.

عیبی ندارد،باز هم خودت را بزن به آن راه!
خودت را که به آن راه می زنی...
میخواهم تمام راه های دنیا خراب شود

.

.

.

دلت طفل بود...

قدت به قد عاشقی هم نمیرسید که کوچک شمردی

عظمت عاشقانه هایم را...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1767
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5264
بازدید ماه : 5148
بازدید کل : 285626
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس