عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

شب ها اتاقم ماه ندارد.
"چشم هایت را قرض می دهی" تا صبح؟!

.

.

.

مدام گفتی خیالت تخت ..
من وفادارم!
و من چه ساده لوحانه ..
خیالم را تختی کردم
برای عشق بازی تو با دیگری .. 

.

.

.

من به خورشید اعتقاد دارم, حتی اگر ندرخشد
من به عشق اعتقاد دارم, حتی اگر تنها باشم
من به خدا معتقدم, حتی اگر ساکت باشد

.

.

.

دست و بالم از حرف خالیست ...
هر چه هست توئی
و تو
حرف نداری ..

.

.

.

مي دوني چرا بين انگشتان دست فاصله هست؟

چون يه روزي يه دستي پيدا مي شه كه اين فاصله رو پر كن

.

.

.

بیــا ...

کمـی زودتـر لطفـا ...

حواس ِ فاصلـــــــه هـا را پرت کرده ام !!

.

.

.

صاف کن حنجره را
باز کن پنجره را
تو بزن داد
بزن داد
داد
داد
داد بزن:
مرگ بر هر که جفا پیشه کند بعدِ وفا ...

.

.

.

دسـت بـه صورتـم نـزن!
می تـرسم بیـفتـد
نقـاب ِ خنـدانـی کـه بـر چهـره دارم!
و بعــد ...
سیـل ِ اشـک هـایـم
تـو را بـا خـود ببــرد!
و بـاز ...
مـن بـمانـم و تنهـــایـی ...

.

.

.

كلـمه هایی كه بـا یـاد تـو مـی آینـد ، از قـوم مغـولنـد .
می آینـد ،
آتـش می زنـند ،
می سـوزانـند
و می رونـد ...

.

.

.

جلوتر نیا!
خاکستر می شوی.
اینجا دلی را سوزانده اند...

.

.

.

صدای پای تو که میروی . . . ،

صدای پای مرگ که می آید . . .

.

.

.

و تو انگار از آغاز بوده ای ؛
مثل خدا ...
و مرا آفریده ای ،
با نگاهت ...
با خنده هایت ..

.

.

.

در صدا کردنِ نام ِ تو

یک «کجایی؟!» پنهان است

یک «کاش می‌بودی»!

یک «کاش باشی»!

یک «کاش نمی‌رفتی»!

من نام ِ تو را

حذف به قرینه‌ی ِ این همه دلتنگی و پرسش

صدا می‌زنم

.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3162
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6659
بازدید ماه : 6543
بازدید کل : 287021
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس