عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تساوي ملي پوشان فوتبال کشورمان مقابل اردن
تيم ملي فوتبال ايران در ديداري تدارکاتي برابر اردن به تساوي دست يافت.تیم‌ ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی خود را در دوبی برگزار کرده از ساعت 19 امشب به وقت تهران در دیداری دوستانه به مصاف اردن رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. احمد حائل در دقیقه 40 از شکاف خط دفاعی ملی‌پوشان استفاده لازم را برد و دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد.در نیمه دوم خطای رحمتی روی بازیکن حریف باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد و عامر دیب این ضربه را در دقیقه 54 به گل دوم اردن تبدیل کرد.علی کریمی در دقیقه 67 و محمد قاضی در دقیقه 2+90 گل‌های ایران را به ثمر رساندند تا کی‌روش همچنان تیمش را در بازی‌های رسمی بدون باخت نگه دارد.
 

***** 

گوارديولا در بارسا و مورينيو در رئال مي‌ماند

مربي سابق رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که گوارديولا و مورينيو درفصل آينده در پستهايشان باقي خواهند ماند. برند شوستر، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید نظرش را درمورد پستهای مربی گری رئال و بارسا در فصل آینده ابراز کرده است.  این درحالی است که این روزها گمانه زنی هایی درمورد اینده این دو مربی مطرح شده است.
طبق صحبتهای شوستر هردوی این مربیان در سمت هایشان باقی خواهند ماند. شوستر درصحبتهایی دراین باره که در روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر شده:« گواردیولا عملکرد خیلی خوبی دارد و در بارسا خواهد ماند؛ چون من نمی توانم بارسا را بدون گواردیولا ببینم و تصور کنم. رئال بدون مورینیو؟ بعید می دانم. او عملکرد خیلی خوبی روی نیمکت هدایت رئال دارد. آنها شرایط خیلی خوبی در لالیگا دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهیم دید. سال گذشته رئال قهرمان جام حذفی شد و امسال هم دست کم در لالیگا قهرمان خواهند شد. فکر می کنم مورینیو گزینه ایده‌الی برای رئال، دست کم در 5 سال آینده است.»

*****

عذرخواهي ته‌وز پذيرفته شد
سرمربي ايتاليايي منچستر سيتي عذرخواهي مهاجم آرژنتيني تيمش را پذيرفت و گفت که او مي‌تواند به محض رسيدن به مرز آمادگي در ترکيب تيم حضور يابد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1676
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5173
بازدید ماه : 5057
بازدید کل : 285535
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس