عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تک تک خاطراتت را

ریسه میکنم

به دور چرخ دنده زندگیم !...

نمیچرخد روزگارم بی یاد تو

.

.

.

وقتی تو نیستی ،

نگاهم حوصله نمی کند

پایش را از چشمم بیرون بگذارد. . . ! 

.

.

.

چقدر سرد است!

وقتی...

می خواهمت و نیستی

.

.

.

شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...

که آمده ای ..

ولی من ندیده ام!

.

.

.

روحم میخواهد برود

یکـــــ گوشه بنشیند ،

پشتش را کنـــــــد به دنیا ،

پاهایش را بـغل کنــــــــد و ...

بلنـــد بلنـــد بگویـــــد

من دیگــــــر بازی نمیکنم....

.

.

.

گاهـــــی آدم دلـــــش میخواهد
کفش هایش را در بیاورد،
یواشکــــی نوک پا نوک پا
از خودش دور شـــــــــود،
بعد بزند به چاک
فرار کند از خودش ..

.

.

.

دور نرو

بیا کنار دلم

من غیر از این‏ ها که می‏ نویسم

نوازش هم بلدم..

.

.

.

حواست نبود ، که آمدم ...
حواست نبود ، که ماندم.....
حواسم نبود ، که با من نیامدی ...
حواسم نبود ، که پیشم نماندی....
...حواسمان نیست که داریم تبدیل به خاطره میشویم ....
چرا هیچ کس حواسش به من نیست

.

.

.

چقـدر محکـم احساس ِ دوست داشتن را مشت کرده ای
خود ِ تو هم باور نداری
که این مشت خالی ست . .
باز کن مشتت را
قول می دهم با هم تعجب کنیم !

.

.

.

نمیدانی

چطور گیج می شوم

وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت را

در هیچ فرهنگ لغتی

پیدا نمی کنم... !

.

.

.

تنها باش

فارغ از تمام "تن" ها .. !

.

.

.

نام تـو دعای مستجاب باران ...
هر بار که خوانده ام تو را ؛
باریـــدم ...

.

.

.

زبانت كوك نمی شود !..

به آنچه ..

گوش من محتاج شنیدنــش است.!

.

.

.

داشتم به تو فکر میکردم

سر از اینجا در آوردم

حالا هر چه که فکر میکنم

سر از اینجا در نمی آورم !

.

.

.

ز اول قرار نبود بسوزند عاشقان

آتش به جان شمع فتد كين بنا نهاد 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3848
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7345
بازدید ماه : 7229
بازدید کل : 287707
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس