عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ای عزیزان به شما هدیه ز یـزدان آمد / عید فرخنده ی نورانی قربان آمد

حاجیان سعی شما شد به حقیقت مقبول / رحمت واسعه ی حضرت سبحان آمد . . .

.

.

.

خوشا «ذی‌الحجه» روز عید قربان  / شروع داستان عشق و ایمان

خواهی که تو را کعبه کند استقبال  / مایی و منی را به منا قربان کن . . .

.

.

.

عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها»

در آستان «عزیزترین»، و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین . . .

.

.

.

عید قربان، عید ذبح میوه ی دل ابراهیم و ایثار سبز اسماعیل

عید بر آمدن انسانی نو از خویشتن خویش، عید رهیدگی از اسارت نفس

عید لبیک به دعوت حق بر شما مبارک . . .

.

.

.

آنگاه که ابراهیم، اسماعیل را به قربانگاه عشق برد

این ذات اقدس الهی بود که جلوه گر شد.

این عشق آموختنی است

عید سعید قربان مبارک . . .

.

.

.

عید قربان به حقیقت زخداوند کریم / آفتابی به شب ظلمت انسان آمد

جمله دلهاچو کویری ست پر از فصل عطش / بر کویـر دل ما نعمت باران آمد . . .

.

.

.

خوشا آنان که با حق آشنایند / مطیع محض فرمان خدایند

چو ابراهیم اسماعیل خود را / فدای امر الله می نمایند

.

.

.

نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را

خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را

قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک

.

.

.

ای تو جان نوبهاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی!

ای تو شور آبشاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی!

آمدی چون ماه تازه، تیغ بر کف، خنده بر لب

آمدی ای عید قربان! خوش رسیدی، خوش رسیدی!

.

.

.

عید است بیا بخانه ام قهر مباش /

مغرور ترین آدم این شهر مباش /

قربان تو گردم همگی میخندند /

 عیدانه بده و تلخ چون زهر مباش . . .

.

.

.

همچو ابراهیم دیدم شکل قربانی به خواب شکر الله بی عوض مقبول شد قربان من

 

 


نظرات شما عزیزان:

قاسم
ساعت16:36---28 اسفند 1390
بهتر است اینجور مطالب را ثبت موقت کنی تا سال بعد به موقع نشان بدهی.

مریم
ساعت14:30---16 آبان 1390
عیدتون مبارک
اینگـونه نگاهـم نکـن ... مگذار غـرق رویـاهـا شـوم ... چه سخـت است هجـوم آرزوهـا ... در حصـاری از بغـض ... به سـایه هـا پنـاه می برم ... مـرا ببـخش که به سـایه هـا پیـوستـم ... ستـاره شدن برایـم سخـت بـود ...!!!


y
ساعت14:28---16 آبان 1390
خوشهال میشم به وبلاگ من یه سری بزنی

y
ساعت14:27---16 آبان 1390
خوشهال میشم به وبلاگ من یه سری بزنی

هم نفسِ غم...
ساعت3:20---16 آبان 1390
سلام

خوبی؟؟؟

زیبا بود...

عید شما هم مبارک


محسن
ساعت21:27---15 آبان 1390
سلوووووووووووووووووووووووم

امیررضا
ساعت20:39---15 آبان 1390
سلام...
وب ما یه وب نوپاست
مطالبش دست نوشته ی خودمونه
در حقیقت دل نوشته های ماست
خوشحال میشم یه سری به ما بزنید و نظرتون بگید
منتظرم
مایل به تبادل لینک بودید بهم خبر بدید
یا علی...


مجید
ساعت14:13---15 آبان 1390
سلام.من وبلاگتو دوست دارم و واه خودم لینک کردم تو هم منو لینک کن با نام دانلود هر موسیقی که بخوای
لینک کن


مجید
ساعت14:12---15 آبان 1390
سلام.من وبلاگتو دوست دارم و واه خودم لینک کردم تو هم منو لینک کن.

علی محمد
ساعت9:26---15 آبان 1390
سلام....علی آقا راستی من تازه کارم میشه بگی چطوری میشه یه صفحه دیگه بسازم
که مثلا بشه صفحه ی 2


neshom
ساعت3:34---15 آبان 1390
Salam azizam khobi?
Webet kheyli ba hale va zibast
Omidvaram movafagh bashi
Rasti agar doost dashti ye sar ham be webe man bezan khoshhal misham
Va agar khasti linlet kooonam begoooo ta belinkamet
l3yel3ye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 864
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4361
بازدید ماه : 4245
بازدید کل : 284723
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس