عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

باور کن شناگر قابلی بودم

نمیدانم چه شد که در تو غرق شدم

.

.

.

دلهره هايت را به باد بده

اينجا دلي هست كه براي ارامشت

دستي به اسمان دارد 

.

.

.

باز باران باریدخیس شد خاطره ها
مرحبا بر دل ابری هوا
هرکجا هستی باش آسمانت آبی
وتمام دلت از غصه دنیا خالی...

.

.

.

بزن باران

من سفر کرده ای دارم که یادم رفت

آب

پشت پایش بریزم!!!

.

.

.

تو به احساست بياموز نفس نکشد........

هواي دل ها آلودست.......

اينجا......فاصله يک عشق تا عشق بعدي........

يک نخ سيگار است ...

.

.

.

دیـر آمدی باران

من در جــایـــی

در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم . . .

.

.

.

كمي تغيير كرده ام
براي شناختنم
عكسم را مچاله كن....

.

.

.

فقـط چـند قـدم مانـده بـود
برسـم بـه "تــو"
اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !

.

.

.

یک کاغذ سفید را ،

هر چقدر هم که سفید و تمیز باشد

کسی قاب نمی گیرد ،

برای ماندگاری باید ؛

حرفی برای گفتن داشت...

.

.

.

دیگر سخن از بودن نیست...

سخن از ماندن نیست

سخن از عمق غم است

و پریشانی یک دل

که در اندوه غریبانه خویش بیصدا می‌میرد ...

.

.

.

راستـش را بگو
نکند تو همان “این نیـز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟

.

.

.

حسادت نكن...!
این كه بعد از تو بغل گرفته ام ...
زانوى غم است!

.

.

.

روزهای سردی در پیش داریم...
قول می دهم هیچ کدام سرما نخوریم
،اگر عشقمان را گرمتر کنیم...!

.

.

.

خوب من !!!

قندی بیاور و در دلم آب کن

تلخی ها دلم را زده اند

آنهم به قصد کُـــشت !!! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 439
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3936
بازدید ماه : 3820
بازدید کل : 284298
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس