عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تساوي رئال مادريد مقابل زسکا مسکو

گل ديرهنگام پونتوس ورنبلوم باعث شد زسکا مسکو از شکست خانگي مقابل رئال مادريد نجات يابد و بازي دو تيم در ورزشگاه لوژنيکي مساوي شود.این دیدار با گل های رونالدو برای رئال و ورنبلوم برای زسکا به پایان رسید

*****

عذرخواهي اينتر از يک هوادار 9 ساله!
باشگاه اينتر به دليل نتايج ضعيف خود از يک هوادار 9 ساله عذرخواهي کرد و با دعوت از او به محل باشگاه، هدايي به وي اهدا کرد. فيليپو 9 ساله يکي از هواداران باشگاه اينتر ايتاليا است که هم‌کلاسي‌هايش او را به دليل نتايج ضعيف اينتر در چند هفته اخير مورد تمسخر قرار داده‌اند.
اين کودک 9 ساله در ديدار تيم محبوبش مقابل بولونيا که با شکست تحقيرآميز 3 – صفر اينتر همراه شد در ورزشگاه حاضر بود و پلاکاردي در دست داشت که رويش نوشته شده بود: ممکن است لطفا ببريد؟ وگرنه در مدرسه مرا مسخره مي‌کنند! با تشکر، فيليپو.

*****

شکايت فدراسيون فوتبال عليه برانکو ايوانکوويچ
علي کفاشيان از شکايت فدراسيون فوتبال ايران عليه برانکو ايوانکوويچ و پيگيري پليس بين‌الملل براي احقاق حق دولت ايران خبر داد. رييس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به مشکلات مالياتي برانکو ايوانکوويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران که بالغ بر 550 ميليون تومان است، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي که انجام داده‌ايم قصد داريم تا چند روز آينده از طريق پليس بين‌الملل پيگير مالياتي باشيم که اين سرمربي به دولت ايران بدهکار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4117
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7614
بازدید ماه : 7498
بازدید کل : 287976
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس