عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مسیر چشم هایت را شبی ناگاه گم کردم

چراغی نیست راهی نیست

چگونه بی تو برگردم...

.

.

.

اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
 به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم  

.

.

.

..من شکل اه را هم از یاد برده ام.
چه عطر غریبی دارد
این لحظات خاموشی..

.

.

.

آه اي خدا مرا به کبوتر شدن چه کار؟!

وقتي که سنگ ،رحم به بالم نمي کند...

.

.

.

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست

دارم حساب میکنم

چگونه من بعلاوه تو

شد فقط من ؟

.

.

.

حالا ديگر

نه از حادثه خبري هست

و نه از اعجاز آن چشم هاي آشنا

 ..

.

.

مهربان خواهی شد
میدانم
در هراسم...
وقتی بیایی
که من
 تمام شده ام... 

.

.

.

تو که از راه می رسی

می رود

هر چه دل که ذره ذره اندوخته ام

یک جا بر باد ..

.

.

.

عاشق و دیونه ا‌ی که من باشم، بی‌خیالی که تو باشی

کی ما جای ‌مان عوض می‌شود ؟

کمی تو عاشقی کنی من بی‌خیالی طی کنم.

.

.

.

به پایان رسیدیم اما نکردیم اغاز .فرو ریخت پرها نکردیم پرواز. ببخشای ای روشن عشق بر ما ببخشای..

.

.

.

درنگاهت خوانده ام غرق تمنایی هنوز
گرچه درجمعی ولی تنهای تنهایی هنوز
بی توامشب گریه هم با من غریبی میكند
دیده درراهندچشمانم كه بازآیی هنوز

.

.

.

از کوزه‌گری کوزه خریدم باری
آن کوزه سخن گفت ز هر اسراری
شاهی بودم که جام زرینم بود
اکنون شده‌ام کوزه هر خماری

.

.

.

مرا دل هست اما دلبری نیست
تنم دادی ولی جانم ندادی
بمن حال پریشان دادی اما
سر زلف پریشانم ندادی

.

.

.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3641
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7138
بازدید ماه : 7022
بازدید کل : 287500
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس