عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دلتنگی ام را با تو تقسیم می کنم...


دلم مال تو.....


تنگنایش برای من..

.

.

.

عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز

بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم می کند... 

.

.

.

هيچ گاه نبايد به اجبار خنديد ... گاهي بايد تانهايت آرامش گريست ....

تبسم بعد از گريه از رنگين كمان بعد از باران هم زيباتر است ...

.

.

.

دور باش اما نزديك !

من از نزديك بودنهاي دور مي ترسم !

*دكتر شريعتي*

.

.

.

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار …

دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه . . .

.

.

.

حس رهائی در

اســـــارت ...

آغوش تنگ توست

دلم
حبس ابد میخواهد ...

.

.

.

با خیالتـــ
تنها نشسته ام
و آرام می گویم
تو این شبـــ ها را
با که قسمتــــ میکنی ؟؟!

.

.

.

اگر؛ کسی دوان دوان به سوی تو اومد

احتمال بده

شاید

در حالِ فرار از دیگری باشد

.

.

.

بودن با کسی که دوستش نداری
ونبودن با کسی که دوستش داری هر دو رنج است
پس اگر همچون خود نیافتی
همچون خدا تنها باش

.

.

.

«تو» آنجا ،

من اینجا ،

نیمکت های دنیا را چه بد چیده اند!!!

.

.

.

گفته بودم

بی تو سخت می گذرد ...

حرفم را پس میگیرم !

بی تـــــــــــو انگار اصلآ نمی گذرد .

.

.

.

کاش هر روز جمعه بود !
آن وقت می توانستم
دلتنگی هایم را
برگردن غروبش بیاندازم ...

.

.

.

چرا از یاد نـــمی روی ؟!دلم زندگــــــی می خواهد لعنتــــــــــــی...

.

.

.

بــی احساس ترین آدم هایِ امروز، بــا احساس ترین آدمای دیروزند....

.

.

.

تنهایـــی
آدم را عَوض میکند. از تو چیزی میسازد کہ هیچ وقت نبوده ای.......

.

 


نظرات شما عزیزان:

habib
ساعت15:20---29 بهمن 1390
salam
matlabet ghashang bood.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 578
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4075
بازدید ماه : 3959
بازدید کل : 284437
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس