عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

من صبورم اما ...
به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم
یا اگر شادی زیبای تو را
به غم غربت چشمان خودم می بندم
من صبورم اما ...
چه قدر با همه ی عاشقی ام محزونم
و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ
همه ی تیرگی تنگ غروب
و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند
من صبورم اما ...
آه این بغض گران صبر چه می داند چیست .. 



نظرات شما عزیزان:

يلدا
ساعت15:51---28 بهمن 1390
یه روز بهم گفت:میخوام باهات دوست باشم..
آخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..
بهش یه لبخند زدم و گفتم:آره میدونم
فکر خوبیه...من هم خیلی تنهام..
یه روز دیگه بهم گفت:میخوام تا ابد باهات بمونم..
آخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..
بهش یه لبخند زدم و گفتم:آره میدونم
فکر خوبیه...من هم خیلی تنهام..
یه روز دیگه بهم گفت:میخوام برم یه جای دور..جایی که هیچ مزاحمی نباشه.
بعد که همه چیز روبه راه شد تو هم بیا..
آخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..
بهش یه لبخند زدم و گفتم:آره میدونم
فکر خوبیه...من هم اینجا خیلی تنهام..
یه روز تو نامش نوشت:من اینجا یه دوست پیدا کردم..
آخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..
براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم:
آره میدونم..فکر خوبیه...آخه من هم خیلی تنهام..
یه روز یه نامه ی دیگه برام فرستاد که توش نوشته بود:
من قراره تا ابد با این دوستم زندگی کنم..
آخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..
باز هم براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم:
آره میدونم..فکر خوبیه...آخه من هم خیلی تنهام..
حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم...
و چیزی که بیشتر خوشحالم میکنه اینه که:
نمیدونه من هنوزم خیلی تنهام... .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1384
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4881
بازدید ماه : 4765
بازدید کل : 285243
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس