عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گوارديولا: مربي جذابترين تيم دنيا هستم
قرارداد کنوني گوارديولا با بارسلونا تا پايان رقابتهاي اين فصل اعتبار دارد و اين روزها صحبتهايي درمورد حضور او روي نيمکت مربيگري اينتر به گوش مي رسد. پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که شال مشکی و آبی ( که شباهت زیادی با شال اینتر دارد) که در جریان دیدار بارسا با بایرلورکوزن دور گردنش انداخته بود، هیچ ارتباطی با باشگاه اینتر ندارد.
درحالی که قرارداد مربی 41 ساله بارسلونا با این باشگاه در پایان رقابتهای این فصل به اتمام می رسد، این روزها صحبتهایی درمورد پیوستن او به اینتر به گوش می رسد. 
درجریان دیدار سه شنبه شب بارسلونا مقابل بایرلورکوزن بود که گواردیولا شال آبی و مشکی ای دور گردنش انداخته بود و برنامه پرمیوم کالچو به این جمع بندی رسید که مربی بارسلونا سعی در این دارد تا با انداختن این شال از تمایلش برای حضور برروی نیمکت اینتر خبر دهد. 
گواردیولا در صحبتهایی به «چمپیونزلیگ لایو» گفت:« اوضاع خوب است. شال من هدیه ای از طرف یک دوست بود. من در حال حاضر با جذاب ترین تیم درحال تمرین هستم.» 

 

*****

جدايي جباري از استقلال قطعي است
جدايي مجتبي جباري از استقلال که از يک باشگاه قطري پولدار و متمول پيشنهاد دريافت کرده است در فصل آينده قطعي است. به نقل از باشگاه خبرنگاران، جباری پس از حضور فرهاد مجیدی در فوتبال قطر با چند پیشنهاد عربی روبه رو شد، اما آنها را نپذیرفت و اعلام کرد که قصد حضور در تیم های عربی را ندارد و صبر می کند تا با شرایط بهتر در آینده با پیشنهادات بهتری روبه رو شود.
قصد این بازیکن حضور در لیگ های اروپایی است. وی حضور در تیم های سطح پایینی اروپا را به کشورهای عربی ترجیح می دهد.
گفتنی است، جباری برای این فصل برنامه ای ندارد و قطعا تا پایان فصل در تیم استقلال می ماند و همراه این تیم است، اما برای فصل آینده جدایی جباری از استقلال قطعی شده است و این بازیکن در تیم نمی ماند.
گفته می شود بازگشت امیر قلعه نویی به تیم استقلال ارتباط مستقیم با جدایی برخی بازیکنان از این تیم دارد. مجتبی جباری یکی از این بازیکنان است زیرا وی مدت هاست با امیر قلعه نویی دچار مشکلات جدی است و در صورتی که امیر قلعه نویی به استقلال بازگردد وی در این تیم نمی ماند.

 

*****
 

 شکست تحقير آميز آرسنال در سن سيرو
ميلان با نمايشي قدرتمند توانست آرسنال را با چهار گل شکست دهد تا از همين حالا بازي برگشت در ورزشگاه امارات را بي‌اهميت کند.

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2979
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6476
بازدید ماه : 6360
بازدید کل : 286838
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس