عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

((تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم))
((تبسمی کن و جان بین که من همی سپرم))
چه نا له ها که زدم از حریق غربت خویش 
سحر گذشت و نیامد سحر به چشم ترم 
ز هر کجا که گذشتی گذشته ام افسوس
نشد که چهره ماهت به لحظه ای نگرم
چه روزگار غریبیست روز بی خورشید
همیشه بو ده ای اما کجا ! .... بی خبرم
سخن بگو چه کنم دل سخن بگو چه کنم
مباد آنکه نباشد به قلب او اثرم 
کجاست جعبه قرآن که استخاره کنم
کجای جمعه نشینم که دل ز او ببرم
تو ای نسیم سحر صبحدم بگو با او 
در انتظار ظهورش در عالم دگرم
اگر رسد به مشامم نسیم عطر ظهور
(( ز شوق در دل آن تنگنا کفن بدرم)) 



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت13:52---26 بهمن 1390
مرسی که اومدی

يلدا
ساعت1:16---26 بهمن 1390
توی یه نگاه عاشقت شدم

با یه نگاه دلت رو دزدیدم

به یه نگاه مال من شدی

نمی دونم بین هوس و عشق کدوماشو انتخاب کنم

حالا دیگه یه نگاه فاصله مون شده بود

حالا دیگه توی یه نگاه از دستت دادم

حالا دیگه تو نگاه یکی دیگه شده بودی

حالا دیگه من تنها شده بودم وحسرت نگاهت رو می خورم

توی کوچه های تنهایی قدم میزدم و به چشمای پر نگاهت فکر میکردم

چقدر راحت رفتی

اصلاتو عاشقم بودی

حالا دیگه مهم نیست مهم اینه که من تنها شدم

تنهای تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2337
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5834
بازدید ماه : 5718
بازدید کل : 286196
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس