عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 استقلال يک گام ديگر به آسيا نزديک شد

تيم فوتبال استقلال با برتري مقابل ذوب آهن يک گام ديگر به آسيا نزديک شد.مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدار دو تیم ایرانی استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۳۳ هزار و هفتصد و پنجاه تماشاگر (طبق اعلام ورزشگاه) برگزار شد و استقلال 2 بر صفر به پیروزی رسید. خسرو حیدری در دقیقه ۲۲ و آرش برهانی در دقیقه ۶۷برای آبی پوشان گلزنی کردند.

*****

رضا عنايتي: بايد پرسپوليس را ببريم

مهاجم تيم صباي قم گفت: فکر مي‌کنم مستحق خوردن سه گل از تيم فولاد خوزستان نبوديم.

*****

ابراهيم‌زاده: در برد استقلال خيلي‌مسائل دخيل‌بود

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ در پيروزي استقلال برابر ما خيلي از مسائل دخيل بود.منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست ۲ بر صفر برابر استقلال گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود؛ هرچند اگر نتیجه چیزی دیگری هم می‌شد بازهم شاهد جاروجنجال بودیم. حیف که دو تیم خوب ایرانی مقابل هم بازی کردند و یکی حذف شد. روی دو اتفاق گل خوردیم و از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم. قبل از آنکه گل دوم را بخوریم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم.

وی ادامه داد:‌ طبیعی بود که استقلال روی ضدحملات کار کند و شریفات و برهانی تأثیرگذار بودند و ما را خیلی اذیت کردند. در این بازی شاهد یک فوتبال اصیل آسیایی بودیم. امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود هرچند هر دو تیم شایسته صعود به مراحل بالاتر بودند.

ابراهیم‌زاده در مورد حذف یک نماینده ایران در آسیا اظهار داشت: قبل بازی هم گفتم تیمی که در این بازی پیروز شود می‌تواند به مراحل بالاتر برسد. بازی در خانه حریف مهم است و ما در خانه حریف بازی کردیم. خیلی ناراحتم که یک تیم ایرانی حذف شد. قبل بازی هم گفتم این مسابقه جنگ نابرابر است. در برد استقلال خیلی چیزها دخیل بود؛ از هوادار تا خیلی مسائل دیگر. بازیکنان ما هم با غیرت و تعصب بازی کردند و این واقعیت فوتبال بود که باید اجرا می‌شد و یک تیم از گردونه مسابقات کنار می‌رفت.

*****

نکونام: ديدار با بارسا سخت خواهد بود

بازيکن ايراني تيم فوتبال اوساسونا در آستانه جدال حساس تيمش مقابل بارسلونا گفت: بدون شک براي پيروزي در اين بازي بايد بيش از حد توان‌مان تلاش کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3115
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6612
بازدید ماه : 6496
بازدید کل : 286974
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس