عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

موافقت قوه قضائيه با انتقال داماش به هدايتي
 مديرعامل باشگاه داماش گيلان از موافقت قوه قضائيه با انتقال تيم فوتبال داماش به حسين هدايتي خبر داد. دلیل مخالفت اولیه قوه قضائیه با انتقال داماش این بود که می‌خواستند رضایت صاحب مجمع باشگاه را بگیرند که این رضایت جلب شده است. مورد دوم اینکه طبق فرمایش اژه‌ای که کاملا هم درست بود کارشناس دادگستری باید روی امتیاز تیم فوتبال داماش قیمت گذاری می‌کرد. ما تمام موارد لازم را برای قیمت گذاری تهیه کردیم و در اختیار کارشناس دادگستری قرار دادیم.

*****

 

مسي: هيچگاه روز فرا نخواهد رسيد
ستاره آرژانتيني بارسلونا گفت که تا ابد پيراهني به جز بارسلونا را بر تن نخواهد کرد. مسي در گفت‌وگو با روزنامه‌ دون بالون اسپانيا گفت: هيچگاه روز فرا نخواهد رسيد که به فکر ترک بارسلونا و پوشيدن پيراهن تيم ديگري از جمله رئال مادريد باشيم. مطمئنا به سرنوشتي همچون لوييس فيگو دچار نخواهم شد. رئال مادريد تيم بزرگي است و بازيکنان خوبي در ترکيب اين تيم بازي مي‌کنند، اما من مراحل رشد و نمو خود را در بارسلونا و مدرسه لاماسيا سپري کرده‌ام. بنابراين هيچگاه به ترک اين تيم فکر نخواهم کرد. من در بهترين تيم حال حاضر جهان بازي مي‌کنم و تا ابد در اين تيم باقي خواهم ماند.

 

*****

استقلال و ذوب آهن در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا
استقلال و ذوب آهن روز جمعه يک نبرد تمام ايراني را در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا انجام مي‌دهند تا تنها يک تيم از ايران شانس صعود به مرحله گروهي اين جام را داشته باشد. پس از آن که کنفدراسيون فوتبال آسيا به دلايل مختلف سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا را از چهار تيم به دو سهميه قطعي و دو سهميه مشروط (پلي‌آف) کاهش داد، تيم‌هاي دوم و سوم ليگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند براي صعود به دور گروهي ابتدا در بازي‌هاي پلي‌آف شرکت کنند و از بدشانسي محض فوتبال ايران استقلال و ذوب آهن در نخستين گام به يکديگر خوردند تا ايران امسال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حداکثر سه نماينده داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4722
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8219
بازدید ماه : 8103
بازدید کل : 288581
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس