عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مروز برای من شرابی ای عشق هرچند که از پایه خرابی ای عشق

یک لحظه اگر حال خوشی می بخشی یک عمر برای دل عذابی ای عشق

.

.

.

پاییز شدم تا تو بهارم بشوی   

پرونده ی سبز روزگارم بشوی

ای عشق چرا مثل دلم زرد شدی؟  

من صبر نکردم که دچارم بشوی

.

.

.

دل عاشق به پیغامی بسازد ----- خمارآلوده با جامی بسازد

مرا کیفیت چشم تو کافی است ----- ریاضت کش به بادامی بسازد

.

.

.

اول از عین شدم عاشق و تب کرده شبت
دوم از شین شدم شبنم بسته به لبت
سوم از قاف شدم قله سخت قدمت
آخر از هیچ شدم قطره عشق صنمت

.

.

.

منم درویش و کشکولی به دوشم // دلم خواهد ز دستت مِی بنوشم

ندادی جرعــهُ آب حیـاتم // برای دیدن رويا بکوشم
.
.
.
من ماندم و شعر تازه ات را خواندم
صد پنجره اشك برغمت افشاندم
وقتي كه همه به سوي شب مي رفتند
در خط مقدم نگاهت ماندم...
.
.
.
من آواره ترين بي خانمان ام
غم عشق و جنون شد آب و نانم
برايم سفره اشكي مهياست
كه آنرا زير باران مي تكانم...
.
.
.
یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم
گردش به حریم با صفایت بکنم
آشوب دلم به من چنین فرمان داد
در سجده بیفتم و دعایت کنم
.
.
.
اندر دل من بدین عیانی که تویی

وز دیده من بدین نهانی که تویی

وصاف ترا وصف نداند کردن

تو خود به صفات خود چنانی که تویی
.
.
.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


از کلام دلنشینت مست و شیدا می‌شوم

با نگاه نازنینت در تو پیدا می‌شوم
هر شب و روز جلوه‌گر در سجده‌گاهم می‌شوی
در حریم ساحل عشق موج دریا می‌شوم
 

.

.

.

یک لحظه سکوت کرد و حرفش را خورد
بغضی نفس و گلوی او را آزرد

می خواست که عشق را نمایان نکند
اشک آمد و باز آبرویش را برد

.

.

.

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست
حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست
من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم
افسوس؛که یک لحظه تماشای تو رؤیاست

.

.

.

بخت از دهان دوست نشانم نمیدهد
دولت خبر ز راز نهانم نمی دهد
از بهر بوسه ای زلبش جان همی دهم
اینم ستاند و آنم نمیدهد ...
.
.
.
 
 
قدر چشم های تو را هیچ کس ندانست جز عاشقت
 
 
اما خوب میدونم که این عشق هرگز نبوده لایقت
 
 
ترسم از روزیست که می خواهی کنی ترک مرا
دست بیداد فلک موجی زند بر قایقت . . .
.
.
.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این دور و زمانه دل هر کس دل نیست
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاسه ی سفالی محبت ها از گل نیست
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمی دانستم جنس دل ها تمام از سنگ است
واسه قلب شیشه ای جایی در این منزل نیست . . .
.
.
.
چه خوشا بهار مرغی که قفس ندیده باشد
چه خوشا بهار مرغی ز قفس پریده باشد
پر و بال ما بریدند ، در قفس گشودند
چه رها ، چه بسته مرغی که پرش بریده باشند
.
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1188
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4685
بازدید ماه : 4569
بازدید کل : 285047
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس